wtorek, 2 sierpnia 2011

Niespodzianka nieprzyrodnicza

Właśnie wciągam się do zabawy, która spadła na mnie znienacka. Spróbuję, może mi się uda zrobić wszystko co mi zadano. A zatem: najpierw pięknie dziękuję  Jo, magdzie(c), Szczęśliwej Mamie, Mamie Emmy ("W pogoni za E."), Gosi, Sacagawei, pani Tanguerze i Grażce (która nominowała mojego drugiego bloga) za nominację do:



 To mój pierwszy raz.

Zasady postępowania:
1. Wkleić link blogera, który przyznał nagrodę i ładnie podziękować :)
2. Skopiować i wkleić logo do swojego bloga.
3. Napisać o sobie 7 rzeczy
4. Nominować 16 innych blogerów (oprócz tego, który nominował nas)
5. Wystawić im komentarz informujący o nagrodzie i nominacji
O sobie:
1. Nie lubię tu pisać o sobie, wolę o innych.
2. Jestem ciągle niedospana, bo mój niemowlak często mnie budzi w nocy i w ogóle dzieci wstają bardzo rano.
3. Mam niebieskie oczy.
4. Chciałabym mieć duży dom, w którym ktoś by za mnie sprzątał.
5. Byłam nad Morzem Białym!
6. Lubię kuchnię mojej Mamy, szczególnie, gdy mnie w niej dokarmia brzoskwiniami z własnego ogrodu.
7. Nie wyobrażam sobie życia bez możliwości czytania książek.

16 nominacji:
15. e-tata

Uprzejmie informuję, że wszystkie nominacje traktuję równorzędnie. W zasadzie przy każdej nominacji powinnam dopisać uzasadnienie, ale już jest późno, a mi naprawdę chce się spać. Ogólnie rzecz ujmując uważam, że autorzy powyższych blogów piszą ciekawie, niekonwencjonalnie i twórczo. Chciałabym Was kiedyś spotkać w realu :)
Ciekawam, kto wymyślił, że nominacji ma być 16?
I gdzie jest początek tej zabawy? Jaki termin? Może ktoś mi to napisze?

12 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! Z przyjemnością czytam Waszego bloga i z tego właśnie powodu nominowałam go do nagrody ONE LOVELY BLOG AWARD! Niestety jak widac w poście trochę za późno...http://wpogonizae.blogspot.com/2011/08/nominacja.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie za późno. Jest mi niesłychanie miło, chociaż mnie troszkę ten łańcuszek przytłacza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację. Ja bardzo lubie relacje , pogaduchy uznania, ale z tymi wyróżnieniami trochę mnie zawalono.....

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie dziękuję za nominację, bardzo bardzo mi miło, pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej! dziękuję!!!!! tylko ja teraz powoli nie mam już kogo nominować, bo wszystkie wspaniałe blogi, w których się zaczytuję są wykluczone (pkt 4 zasad)...
    i wiesz, ja też bym chciała, żeby ktoś w tym naszym domu sprzątał, bo ekspertów od bałaganu już mam, nawet dwóch (w porywach do trzech:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję! Nieprzyrodnicza niespodzianka niesamowita! :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również nominuję Cię do nagrody. Na Twoim blogu znalazłam mnóstwo inspiracji. Pozdrawiam. www.madredziecko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za nominację http://naszeodkrycia.blogspot.com/ pozwalam sobie też na rewanż: http://dwaplustrzy.blogspot.com/2011/08/swiat-jest-dziwny.html
    Lubię do Ciebie zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za nominacje i pozdrawiam autorkę bloga. Wpadam czasem do Ciebie boć moja Zosia jeszcze za młoda na przyrodnicze eksperymenty. Wykorzystamy w przyszłości:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Wielkie dzięki za nominację :-))) Jutro postaram się ogarnąć z zabawą :-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj, ja też dołączam się z nominacją. Pozdrawiam serdecznie z http://skaczacwkaluzach.blogspot.com/
    magda(c)

    OdpowiedzUsuń