piątek, 23 marca 2012

Niespodzianka nieprzyrodnicza 2

Tego roku Buba , Mama Emmy, Agat, Czyżyk i magda(c) zaszczyciły mnie takim znaczkiem:


Dziękuję bardzo :)


Blogi, które ode mnie dostają odznaczenie:
Bajdocja (za ściągi do wszystkiego, to nie tylko rewanż!!!)
W Krainie Wesołych "Łobuzów" (za niesłychanie pogodny klimat bloga i mój podziw dla dzielnej Mamy)
Szukając rozwiązania (tu rzeczywiście znalazłam wiele świetnych alternatyw dla bajki w TV)
Tominowo (za inspiracje i motywacje, żeby zrobić to, co oni, z ciastem włącznie:)
Wczesna Edukacja Antka i Kuby (przy lekturze popadam w kompleksy, ale też podziwiam bardzo mądrych chłopaków - cechę tę mają po bardzo mądrej Mamie)
W pogoni za E.(za ciekawa lekturę i ciekawe pomysły, a także z powodu patriotyzmu lokalnego)
kuchnia, Ela i my (za talent poetycki Mamy i ciekawe przepisy)
Matinati - druczki do nauczki (za rzeczywiście przydające się nam druczki)
Antoshkowe smaczki (za supernatchnienia kulinarne)
Do dzieci z pasją (mimo wielkiej zmiany nadal szalenie ciekawy)
Królowa Matka i Banda Czworga (za poczucie humoru powalające na łopatki)

I jest to głęboko niesprawiedliwe, że można tylko dziesięć.

O sobie: 
Nie wiem, jak to jest ale ciągle mam za mało czasu. Wcale nie dlatego, że siedzę za długo przed komputerem. Bardzo lubię, jak ktoś (najlepiej jakaś Mama, albo Mąż) zrobi za mnie obiad, posprząta, pozmywa garnki i da mi święty spokój, żebym mogła sobie  poczytać. Chciałabym być ładniejsza, młodsza, bogatsza, bo któż by nie chciał? Mimo to uważam się za wystarczająco ładną, nieszczególnie starą i niebiedną bynajmniej. Nie mogę się doczekać, aż moje dzieci będą na tyle duże, że wezmą swój plecak i pójdą ze mną w Bieszczady czy inną ciekawą okolicę.

A teraz pędzę wszystkich powiadamiać o tym, że w moich oczach znaleźli uznanie, choć nie wiem, czy się ucieszą, że im tyle roboty zadaję. Lepiej, żeby napisali  kolejny ciekawy post. Na pocieszenie jeden z moich ulubionych wierszy (powinien być wklejony w maju, ale co tam...).

Julian Tuwim

Noc majowa zakochanego przyrodnika


Słodkie kląskania i trele
Słowik w gałązkach wyczynia
(Erithacus philomele,
Zwany też Aedon luscinia).

Jakaż to trawka majowa
Do twej sukienki przylgnęła?
To kurza noga krajowa
(Portulaca oleracea).

O, jak swawolny wiew igra
Koroneczkami twych falban!
Bez pachnie (Sambucus nigra),
Spójrz - brzoza (Betula alba).

Do różowiutkich twych uszek
Ćwierk jakiś dobiegł niezwykły...
To ptak - świstunka piecuszek,
(Phyloscopus trochilus) zwykły.

Błagania moje wynagrodź,
Kocham cię wzniośle i szczytnie!
Daj mi twe usta, a paproć
(Aspidum filix) zakwitnie.

Nie dziw się, że drżę jak młokos,
Że płonę w namiętnym szale!
Spojrz, luba, oto żywokost
(Symphytum officinale)!

Libido czuję do ciebie,
Ożenię się, chcę mieć dzieci!...
Oto Bliźnięta na niebie...
Alfa Małego Psa świeci!...

9 komentarzy:

  1. :-)
    Dziękuję, pozdrawiam :-)

    To Tuwim? No, no, no (z podziwem) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ach cudownie dziękuję!!! aż mi serce rośnie i chce się gotować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje bardzo za wyróżnienie! W wolnej chwili się ustosunkuję...
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje bardzo! Wiersz świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki bardzo. Miło mi, że podobają Ci się nasze druczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam, że nie powiadomiłam Cię osobiście - dopiero dziś znalazłam czas, żeby to zrobić...
    pozdrawiam serdecznie ;-)
    magda(c)

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja dziękuję! Piękny wiersz, ja wrzucę moj "coroczny" wiersz Tuwima jak tylko sie brzozy zazielenia :))).

    OdpowiedzUsuń